Podstawą do reklamacji mogą być wady techniczne powstałe przy wykonywaniu produktu lub różnice pomiędzy zamówieniem w formularzu, a zawartością przesyłki.
Reklamacji nie podlegają rozbieżności kolorów wydruku i związane z tym różnice w wyświetlaniu kolorów na różnych monitorach.
Wady w druku powstałe na skutek przysłania pliku o małej rozdzielczości nie podlegają reklamacji.
Reklamacje należy dostarczyć w terminie 10 dni od dnia odebrania produktu. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi ok 14 dni. W przypadku uzasadnionej reklamacji, o ile usługa została opłacona, Wykonawca zobowiązuje się do powtórnego wykonania usługi. Jeżeli nie będzie w stanie usunąć reklamowanej wady, Klient ma wówczas prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy. Produkt wolny od wad zostanie wysłany w terminie 7 dni roboczych od daty uznania reklamacji. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji wszelkie koszty związane z reklamacją pokrywa Zamawiający.